Vrácení zboží

Řešíte některou z těchto situací?

  • Zboží mi bylo doručeno poškozené nebo nekompletní
  • Zboží mi nevyhovuje a chci ho vrátit
  • Zboží má vadu a chci ho reklamovat 

Zde návod jak postupovat v těchto situacích: 

 

  • Zboží mi bylo doručeno poškozené nebo nekompletní

Při přejímání zásilky prosím vždy zkontrolujte, zda je obal zboží neporušený. Pokud zaznamenáte nějakou vadu, máte právo od dopravce zásilku nepřijmout. A ať už zvně poškozenou zásilku přijmete nebo ne, sepište s řidičem zápis o škodě do Přepravního protokolu (ten má u sebe řidič). 

Pokud obal není porušený, ale zboží přesto přišlo poškozené, v nejkratší možné době nás prosím kontaktujte na +420 799 537 366 nebo napište zprávu na reklamace@zindie.cz a my vám dále poradíme, jak postupovat. Stejně tak nám ihned dejte vědět v případě, že dodávka byla nekompletní. 

 

  • Zboží mi nevyhovuje a chci ho vrátit

Představovali jste si zboží jinak, nebo jste si koupi prostě rozmysleli? S námi máte 30 dní na vrácení zboží bez udání důvodu 

K vrácení vedou 3 kroky:

  1. Vyplňte formulář Vrácení zboží/Reklamace a zašlete nám ho na e-mail reklamace@zindie.cz. Dostanete od nás potvrzení přijetí formuláře a štítek pro zpětné doručení, který si vytisknete. 
  2. Nepoškozené, nepoužité a čisté zboží zabalte tak, aby se při dopravě zpět nepoškodilo. Odstraňte původní doručovací štítek a poté na balík nalepte vytištěný štítek pro zpětné doručení. 
  3. Balík nám pošlete zpátky na adresu: Na Košince 2175/8, Praha 8, 180 00. Pokud jste využili jako způsob dopravy DPD Private, kurýr si vyzvedne zásilku přímo na vaší adrese. Pokud jste využili Zásilkovnu, doneste balík na nejbližší pobočku Zásilkovny.  

 Peníze vám zašleme na účet obvykle do 3 dnů od obdržení vráceného zboží, nejpozději však do 14 dnů. 

 

  • Zboží má vadu a chci ho reklamovat 

Ouha! Něco není v pořádku? Zboží můžete reklamovat do dvou let od převzetí. 

  1. Vyplňte formulář Vrácení zboží/Reklamace a zašlete nám ho na náš e-mail reklamace@zindie.cz. Nezapomeňte prosím co nejdetailněji popsat vadu, hodně nám pomůže i zaslání fotek e-mailem - posouzení reklamace pak bude rychlejší. 
  2. Dostanete od nás potvrzení přijetí reklamačního formuláře a štítek pro zpětné doručení, který si vytisknete. 
  3. Zboží zabalte tak, aby se při dopravě zpět nepoškodilo. Odstraňte původní doručovací štítek a poté na balík nalepte vytištěný štítek pro zpětné doručení. 
  4. Balík nám pošlete zpátky na adresu: Na Košince 2175/8, Praha 8, 180 00. Pokud jste využili jako způsob dopravy DPD Private, kurýr se zastaví na přímo na vaší adrese. Pokud jste využili Zásilkovnu, doneste balík na nejbližší pobočku Zásilkovny.
  5. V případě nábytku domluvíme odvoz individuálně.

 

O výsledku reklamačního řízení vás budeme informovat co nejdříve a domluvíme se s vámi, jak dál postupovat. Pokud je vada uznána, pošleme zpět peníze na váš účet - obvykle do 3 dnů, nejpozději ale do 14 dnů od vyřízení reklamace.  

Reklamace se řídí platným Reklamačním řádem.